Subject: Duzy dysk i stary BIOS... ;)
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: crg <crg@lagoon.freebsd.lublin.pl>
List: regional-pl
Date: 06/07/2003 13:27:36
Witam wszystkich z listy ;)

Mam taki problem, kupilem niedawno duzy dysk, ktorego BIOS nie chce
wykrywac - wiesza sie. Moge go ograniczyc zworka do 33gb, wtedy jest
wporzadku, ale pod Linuxem i NetBSD wyglada to tak jak gdyby byl fizycznie
ograniczony do tych 33gb.. Wpisanie "przypadkowych" wartosci w BIOsie nc nie
daje, takze nie bootuje. Upgrade BIOSu jest niemozliwy - to najnowsza
wersja, oddzielnego konrolera tez nie chcialbym kupowac ;) Znam tylko jedno
rozwiazanie - bootowac z innego dysku, tak tez robie, ale szsukam
"alternatyw", czy ktos moze mi pomoc? ;)

Pozdrawiam.