Subject: wsio...
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 06/07/2003 00:55:32
Witam

Tak tu ostatnio cicho więc może ktoś będzie miał ochotę troche mnie
wyprostować...:)

1. Interesuje mnie powód ograniczenia ilości dostepnej pamięci dzielonej
SYSVSHM i czy da się go pozybyć inaczej niż przez przekręcenie licznika na max

2. Da się zmienić ustawienia gtk/gtk2 (fonty, tematy...) nie korzystając z
narzedzi typu gnome-control-center? Tak wogóle używa ktoś gnome2? - dzisiaj
wypróbowałem i muli trochę mniej niż kde ale cały czas coś sie sypie - czyż
windowmaker nie jest boski?

3. Pojedynek sup vs cvs... sup używany pierwszy raz to tragedia jednak jeżeli
upgrade dotyczy małej ilości plików wydaje się być rozwiązaniem
kożystniejszym od cvs... który przez pliki przedziera się zdecydowanie szybciej
jednak gdy zakończy wypisywanie komunikatów i zatrzymuje się na
pkgsrc/x11/xwrits ciężko przez pare minut cokolwiek z dysku wydobyć... Choc
liczba mirrorów sup wynosząca 3 nie sugeruje nic dobrago ;)

4. Jeżeli chodzi o abi to w dokumentacji  jezeli dobrze zrozumiałem napisali iż
na wydruki powinno pomóc stworzenie pliku locale.u2g - i jesli się nie mylę to
adobe-full zawieral odpowiednie wpisy (jeśli aogon to to oczym myślę) jednak
uzycie go dało troche inne kraczory na wydruku... a open office (linux)
rzczywiscie muli - myslałem ze mozilla to szczyt a oo na xp1700 256 ram odpala
sie prawie 40 sekund... że już nie mówię o zaciachach w czasie pisania...

5. Jezeli padnie xmms na przykład a każda następna próba skorzystania z karty
dźwiękowej kończy się komunikatem informującym o tym iż /dev/audio jest
zajęte, mozna jakoss zaradzić problemowi nie restartując systemu?

w sumie to tyle na razie - wybaczcie ale ktos musi nudzić :):):)

Pozdrowienia