Subject: Re: word...
To: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 22:22:52

> No nie tylko z pisaniem... na wydruku s=B1 krzaczory... i z ipelem mam pr=
oblem
> zlinkowa=B3em polski s=B3ownik do katalogu abi ale nie rozpoznaje innych =
krzak=F3w
> jak =F3 w lyx'ie by=B3o pole "akceptuj znaki" i wsio chodzi=B3o ale co z =
abi? NO i te
> wydruki...

uwa=BFam =BFe LyX ma same zalety.

pocz=B1tkuj=B1cy user po przeczytaniu tego podstawowego opisu cho=E6by w cz=
=EA=B6ci
b=EAdzie tym super operowa=B3, daje on mo=BFliwo=B6ci (a nie klikomo=BFliwo=
=B6ci), w
razie potrzeby importuje doc'e (skutek do=B6=E6 niewygodny w u=BFyciu ale
poprawny), w razie potrzeby produkuje ps'y pdf'y wi=EAc nic wi=EAcej nie
trzeba