Subject: Re: word...
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: =?ISO-8859-2?Q?Bartosz_Ku=BCma?= <bartosz@atom.eu.org>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 11:07:44
Wojciech Puchar wrote:

> pytanko. czy po instalacji abiword inne programy nadal mają tak samo
> polskie?
>
> bo ja miałem efekt pod tytułem że jeśli czcionki abi są w fontpath x'ów to
> w reszcie programów nie mam polskich

	Nie dodawaj czcionek z edytora AbiWord do fontpath X. Przynajmniej ja
tego nie robie. Gdzies przeczytalem, ze jesli chce sie wiecej czcionek w
programi AbiWord to wrzucasz je do share/AbiSuite/fonts. Problem lezy
tylko w prawidlowym wygenerowaniu fonts.dir i fonts.scale. AbiWord
wymaga do pracy fontu -*-Times New Roman-regular-r-*-*-*-0-*-*-*-*-*-* ,
i albo trzeba to zrobic recznie (co przerast moje umiejetnosci) albo
polaczyc stary fonts.dir z nowym fonts.dir. O ile jeszcze dobrze
pamietam z czcionkami TrueType tez nie jest tak prosto. No ale do
codziennej pracy wystarcza w zupelnosci (przynajmniej dla mnie)
standartowy zestaw czcionek.
	Wyglada rzeczywiscie na to, ze z NetBSD w Polsce sa tylko problemy z
pisaniem w naszym ojczystym jezyku :).

Pozdrawiam, Bartosz Kuzma.