Subject: Re: word
To: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
From: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 10:22:10
> w tej konfiguracji starcza P133 i działa to dobrze.
>

> Co do większej ilości stanowisk - polecam konfiguracje z X terminalami z
> 486'tek i jakimś mocnym kompem klasy 1000Mhz lub więcej na serwer.
>
> Policja nie ma kasy więc może pomyślą że tak jest nie tylko taniej ale i
> lepiej
 No z tym nie ma akurat problemu bo jeśli się nie mylę to maszynki maja tam
całkiem nowsze - dzisiaj mam znać szczegóły. A wszystko i tak tam już chodzi
na UNIX , ale maja kilka Pc żeby pisać rozkazy i takie pierdoły - miasto
sponsoruje windy ale wewnętrzne przepisy im nie pozwalaja przyjąć darowizny i
walczą z tym także jeszcze nic pewnego...

Grafiki ani nic takie nie trzeba - tylko edytor jak najbardziej wordopodobny i
importujący doc'i bo mają już w tym trochę materiałów także to nie jest nic
dużego... :)