Subject: Re: word...
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: =?windows-1252?Q?Bartosz_Kuz=27ma?= <bartosz@atom.eu.org>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 10:17:05
Wojciech Puchar wrote:
> [...]

	AbiWord... Hmmm... Wlasnie go uzywam, bo pisze przy jego pomocy prace
dyplomowa. Generalnie ladnie wyglada, jest dosc szybki ale potrafi sie
zawiesic. Jesli zainstalujesz go z pkgsrc to uzyskanie polskich czcionek
, oczywiscie jesli masz ustawiona prawidlowo klawiature, jest banalne, a
  sprowadza sie do:

su -
cd /usr/pkg/share/AbiSuite/fonts
mv fonts.dir fonts.dir.orig
sed -e "s/iso8859-1/iso8859-2/" < fonts.dir.orig > fonts.dir
mv fonts.scale fonts.scale.orig
sed -e "s/iso8859-1/iso8859-2/" < fonts.scale.orig > fonts.scale

koniec :)

Nie wiem jak drukowanie, bo nie stac mnie na takie luksusy jak drukarka.

Pozdrawiam, Bartosz Kuzma.