Subject: Re: word
To: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
From: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 10:07:39
> Subject: word
>
> No TeX odpada - ja uwielbiam  LaTeXa (cho=E6 tak d=B3ugo nie uzywa=B3em i=
=BF trze
> by=B3o si=EA Lyxem ratowa=E6) ale osoby kt=F3re b=EAd=B1 z tego korzysta=
=B3y nie znaj=B1
> nic poza word'em i jakim=B6 starym quarkiem czy jako=B6 tak...

Polecam zestaw:

WordPerfect for linux - ostatnia darmowa wersja
XEss5 DEMO - do przerobienia =BFeby polskie litery by=B3y poza tym rulez.

ew. LyX, Ted jako opcje.

links -g jako przegl=B1darka

gimp do grafiki

pine do maili w xtermie z ustawionymi definicjami =BFeby na gif'y w=B3=B1cz=
a=B3 xv
itp.

fvwm2 jako window manager najlepiej w konfiguracji minimalistycznej z du=BF=
=B1
ilo=B6ci=B1 wirtualnych desktop=F3w prze=B3=B1czanych klawiszami i 0 marnow=
ania
miejsca na paski (mam gotowca).

w tej konfiguracji starcza P133 i dzia=B3a to dobrze.

Co do wi=EAkszej ilo=B6ci stanowisk - polecam konfiguracje z X terminalami =
486'tek i jakim=B6 mocnym kompem klasy 1000Mhz lub wi=EAcej na serwer.

Policja nie ma kasy wi=EAc mo=BFe pomy=B6l=B1 =BFe tak jest nie tylko tanie=
j ale i
lepiej