Subject: Re: word...
To: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
From: Piotr Meyer <aniou@smutek.pl>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 09:25:59
On Wed, Jun 04, 2003 at 07:42:24AM +0200, Dawid Busse wrote:
> Witam
>
> Mam taką sprawę - mozliwe iż będę ruszał NetBSD na biurkowych kompach
> policji - i chodzi mi o pragram maksymalnie zgodny z ms word?!? bawiliście się
> może OpenOffice albo KOffice?

Nie miałem czasu i pary w łapkach żeby walczyć z OO pod NetBSD, ale za
to pod linuksem wydaje się działać całkiem zacnie. Przynajmniej jeśli
chodzi o pisanie typowej korespondencji biurowej.

BTW: ktoś skompilował OO w wersji >= 1.x.x pod NetBSD?

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer

--
Działanie uderzeniowych czcionkowych mechanizmów piszących ma charakter
dynamiczny.