Subject: Re: word...
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 09:25:05
[Dawid Busse, 04 Jun 2003 at 07:42:24]

 | Mam tak± sprawę - mozliwe iż będę ruszał NetBSD na biurkowych kompach
 | policji - i chodzi mi o pragram maksymalnie zgodny z ms word?!? bawili¶cie się
 | może OpenOffice albo KOffice?

 Ja generlanie nie polecam OpenOffice (chyba ze pod emulacja Linuksa).
 Jesli chodzi o KOffice to nie mam doswiadczenia, ale za to AbiWord rulez ;)
 Z AbiWordem trzeba niestety troche powalczyc jesli hcodzi o pl fonty, ale _da_ sie zrobic ;).
 Jesli chodzi o arkusz kalkulacyjny to polecam gnumeric ;0

 A tak wogole to jesli ludzi ktorzy tam pracuja sa w miare "mobilni" to proponuje tex'a ;)

--
Dawid Szymański aka SQ6EMM
"If it isn't possible with NetBSD, it isn't worth doing."