Subject: Re[2]: Koszulki
To: <>
From: MADKOM <madkom@madkom.gda.pl>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 09:07:00
Witaj jasiu,

W Twoim liście datowanym 4 czerwca 2003 (08:31:34) można przeczytać:

jvz> Dnia Tue, Jun 03, 2003 at 11:41:16PM +0200, Bartosz Kuźma napisał(a):
jvz> On Tue, Jun 03, 2003 at 11:41:16PM +0200, Bartosz Kuźma wrote:
> [...]

jvz> i mi to logo najbardziej przypada do gustu, no i nie trzeba wymyślać
jvz> żadnych podpisów, wszystko widać na rysunku.

jvz> wśród moich znajomych mała popularność, ja mam 5 i wmiarę możliwości
jvz> liczba będzie się zwiększać, zastosowanie - głównie routery,
jvz> a ile w sumie w gdańsku/trójmieście, pewnie niezbyt dużo.

Ja mam 2 routery i 2 serwery www / email teraz bede instalowal netbsd
na ppc który będzie robił u mnie w firmie jako stacja dla webmastera
:-)

madh