Subject: Re: Koszulki
To: Bartosz =?iso-8859-2?Q?Ku=BCma?= <bartosz@atom.eu.org>
From: jasiu vel zieben <jasiu@tool.eu.org>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 08:31:34
Dnia Tue, Jun 03, 2003 at 11:41:16PM +0200, Bartosz Kuźma napisał(a):
On Tue, Jun 03, 2003 at 11:41:16PM +0200, Bartosz Kuźma wrote:

> 	No przeciez zawsze mozna napisac w stylu "NetBSD krzepi" czy tez
> "NetBSD lepszy niz trzy paski..." :). A i to co jest na poczatku, tj:
> http://www.netbsd.org/images/NetBSD.jpg
> tez mi sie podoba.

i mi to logo najbardziej przypada do gustu, no i nie trzeba wymyślać
żadnych podpisów, wszystko widać na rysunku.

> 	A przy okazji: zastanawiam sie jaka jest popularnosc NetBSD u nas w
> kraju. U mnie, w 3000 tys. miejscowosci, jest 10 routerow na NetBSD i
> jeden serwerek na firmie, czyli srednia wychodzi calkiem niezla ;). A u was?

wśród moich znajomych mała popularność, ja mam 5 i wmiarę możliwości
liczba będzie się zwiększać, zastosowanie - głównie routery,
a ile w sumie w gdańsku/trójmieście, pewnie niezbyt dużo.

--
jasiu vel zieben