Subject: Re: sponsoring polskiego mirrora
To: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
From: Dawid Busse <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 06/04/2003 07:14:05
Jeżelich chodzi o koszulki to bombon, trzeba tylko wybrać jak±¶ fajn±
grafikę... może co¶ z tych na stronie NetBSD - toster na przykład, jeżeli
autorzy oczywi¶cie się zgodz± ;). No i cena powinna być polska - widzieli¶cie
te z OpenBSD?!? 20 EUR + jeszcze raz tyle za przesyłke :( - tak wogóle to Ci
kolesie chyba więcej się grafik± zajmuj± jak pieszczeniem systemu ;).
A najlepiej to by bylo łapn±ć jakiego¶ pana od grafiki... jak chcecie to mam tu
pare osób ładnie rysuj±cych - także jakie¶ propozycje motywów na tak±
koszulkę, ja poslę skany i trza będzie tylko ładnie pokolorować na kompie.

Co do chętnych to oczywi¶cie ja dla sibie i swojej drugiej połowy, a oprócz
tego paru znajomych wyrażało zainteresowanie systemem a, że mało ci u nas
takich już zainteresowanych od czasu jakiego¶ , to zapewne będę ich musiał
ukształtować - także to iż potrzebuj± tej koszulki ;) jak chc± mirrora...

Tak wogle to w Warszawie jest przecie mirror? Raz z niego korzystałem ale wyszło
mi, że z głównego chodzi wszystko szybciej...?!?!

Pozdrowienia