Subject: Re: dysk logiczny dos'a
To: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
From: Bulka <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 05/27/2003 21:01:15
On Tue, May 27, 2003 at 03:51:12PM +0200, Dawid Szymanski wrote:
> [Bulka, 27 May 2003 at 14:41:09]
>
>  | Orientuje się może ktoś jak zamontować dysk logiczny dos na twardym bez
>  | disklabel'a i nie wymazać zawartości tegoż twardego?
>
>  http://www.mclink.it/personal/MG2508/nbsdeng/chap-2boot.html#AEN1095
>
> --
> Dawid Szymański aka SQ6EMM
> "If it isn't possible with NetBSD, it isn't worth doing."
>   -- Petter "Nosfisk" Lindquist

Jest tylko taki mały problem, że to jest opis montowania partycji dos'a na dysku
z już zainstalowanym disklabel, ja przytaszczyłem sobie dysk od kumpla bez
disklabelu - podstawowe partycje ma od razu i nie ma problemu natomiast aby dostać
się do dysków logicznych partycji rozszeżonej trzeba zmodyfikować disklabel
dysku a ten go nie ma, zaś po zainstalowaniu disklabela na tymże dysku jego
tablica partycji poszła w holere a i tego instalowanego disklabela szlag trafił.

Z tego co mi wiadomo to disklabel jest instalowany na początku partycji NetBSD
dysku - a co jesli takiej na nim nie ma?