Subject: Re: polskie znaki w konsoli
To: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
From: Piotr Meyer <aniou@smutek.pl>
List: regional-pl
Date: 05/27/2003 10:53:55
On Tue, May 27, 2003 at 10:17:53AM +0200, Dawid Szymanski wrote:

> wsconsctl -dw font=pl1
>
> Bo zdaje się, że takie polecenie podałem w łacie na /etc/rc.d/wscons ?:)
>
> Teoretycznie nie powinno być różniy, a nóż widelec jest kolejny błąd?:)

Sprawdzę to po południu, teraz nie mam dostępu do konsoli. Martwi mnie
to, że problem dotyczy dowolnego fontu, który usiłuję załadować. Nie
chodzi tylko o pliterki - w każdym przypadku mam na ekranie 'kaszę'.
Przez pewien czas myślałem, że to kwestia -current, ale chyba wezmę
i na chwilę wymienię matroxa na coś innego. Może pomoże?

Pozdrawiam,
--
Piotr 'aniou' Meyer

              Artificial Networked Infiltration and Observation Unit