Subject: Re: polskie znaki w konsoli
To: Piotr Meyer <aniou@smutek.pl>
From: Bulka <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 05/26/2003 22:56:26
> Zaiste, będę wysławiał Twoje imię, jeśli powiesz mi, jak manewr
> analogiczny powtórzyć w -current. Przez chwilę miałem nadzieję,
> że w końcu to naprawiono, ale wygląda na to, że ładowanie fontów
> jest gruntownie rozkalibrowane :-/ Albo otrzymuję śmieci, albo
> nagle, po załadowaniu fontu bez pliterek wskakują mi pliterki 8-0
>
> Pozdrawiam,
> --
> Piotr 'aniou' Meyer
>
>               Artificial Networked Infiltration and Observation Unit

hehe to i tak dobrze, ja właaśnie zrobiłem upgrade dzisiejszych świeżych
źródełek skompilowąłem wsio, mile zaskoczyła mnie wiadomość, że jednak
ktoś był tak miły i przygotował te fonty (tak tak chwalcie imię "Dawid" nawet
jesli nie chodzi ;)) ale u mnie to zupełnie nie ma reakcji... :) także zapewne
to my coś skopaliśmy hehe