Subject: Re: polskie znaki w konsoli
To: Wojciech Puchar <wojtek@tensor.3miasto.net>
From: Bulka <darthbula@space.pl>
List: regional-pl
Date: 05/26/2003 18:27:25
On Mon, May 26, 2003 at 05:11:29PM +0200, Wojciech Puchar wrote:

> powiedz jeszcze jak klawiature ustawić?

:) zapomniałem jeszcze o tym własnie szczególiku: należałoby dopisać do
pliku /etc/wscons.conf linijke:
mapfile /usr/share/wscons/keymaps/pckbd.pl.iso8859-2

jest to polska mapka klawiatury (od Dawida Szymańskiego)...
a jeżeli chodzi o fonty w konsoli to obawiam się iż kodowanie iso8859-2 jest
obecnie niedostępne a to oznacza krzaczory w trybie tekstowym... ale może ktoś
z zaawansowanych użytkowników mnie (mam nadzieję) wyprostuje ;)