Subject: Re: BSDay 2003 finished.
To: Pawel Chwalowski <pch@polo.po.opole.pl>
From: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
List: regional-pl
Date: 05/26/2003 08:39:37
[Pawel Chwalowski, 26 May 2003 at 08:35:24]

 | Wracając do tematu. Niestety nie byłem na BSDay w Warszawie więc chętnie
 | poczytałbym więcej o czym mowiliście. Czy można gdzieś dostać treść innych
 | wystąpień? "System pakietów w środowisku UNIX" T. Luchowskiego już mam na
 | dysku, dzięki!

 Z tego co się orientuję na http://www.avet.com.pl/ mają się pojawić materiały z konferencji.
 Swoją drogą na mojej stronie znajdują się wsponiane slajdy w .ppt ;)

 | A swoja drogą to dziwne, że prezentacje o Uniksie były prezentowane
 | na windzie i PP :)

 No coż przynajmniej ja nie mam notebook'a ;) Więc musiałem się 'dostosować' :)

--
Dawid Szymański aka SQ6EMM
"If it isn't possible with NetBSD, it isn't worth doing."