Subject: Re: agp i AMD761
To: Bartosz =?iso-8859-2?Q?Ku=BCma?= <bartosz@atom.eu.org>
From: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
List: regional-pl
Date: 05/22/2003 21:38:11
[Bartosz Ku?ma, 22 May 2003 at 16:51:26]

>    Mam plyte glowna na AMD761 + VT82C686B (Abit KG-7), karta graficzna
> GeForce 2 MX 400, pomimo tego, ze driver do apg ma obsluge mojego
> chipsetu, co zreszta napisane jest w manualu, kernel, GENERIC NetBSD
> 1.6.1, pokazuje cos takiego:
>
> agp at pchb0 not configured
>
> W zwiazku z powyzszym mam pytanie: czy to wlasnie brak obslugi agp jest
> winny temu, ze filmy odtwarzane mplayer-em strasznie skacza i obraz nie
> nadaza za dzwiekiem?

Moim skromnym zdaniem, nie. Aczkolwiek nie oglądam filmów ;)

> Moj XF86Config wyglada tak:
> Section "Device"
>        Identifier  "Card0"
>        Driver      "nv"
>        VendorName  "NVidia"
>        BoardName   "GeForce2 MX/MX 400"
> EndSection

Wygląda jak najbardziej prawidłowo AFAIK.

Jeśli chodzi o mplayera, to ma on kilka opcji renderingu (musisz poczytać manuala bo nie pamiętam) zdaje się, że włączało się je poprzez -xo <tu nazwa>, aczkolwiek czytaj w nawiasie ;)

Po użyciu innego renderingu niż tego co masz w standardzie używane przez mplayera powinno wszystko zacząć ładnie działać.

--
Dawid Szymański aka SQ6EMM
"If it isn't possible with NetBSD, it isn't worth doing."