Subject: Re: Hallo daar!
To: None <regional-nl@netbsd.org>
From: Daniel de Kok <blowgish@freeshell.org>
List: regional-nl
Date: 06/09/2003 17:50:00
Hello again,

On Tue, Jun 03, 2003 at 03:39:20PM +0200, Douwe Kiela wrote:
> Hoe ik bij NetBSD kwam:

Dan zal ik mijn introductieverhaal ook maar even houden;). In
1994 ben ik voor het eerst met unix-achtige systemen in aanraking
gekomen via Slackware Linux. Daarna heb ik veel andere distro's
gedraait, maar eigenlijk is Slackware toch mijn primaire distro
gebleven. Bij een lokale computerzaak heb ik op een gegeven moment
eens FreeBSD 2.5.1 (1996 afair) gekocht. Daarna heb ik verschillende
FreeBSD versies gebruikt. Op de HCC dagen heb ik later eens OpenBSD
2.5 op CD gekocht en niet veel later volgde ook NetBSD. Nu
gebruik ik voornamelijk NetBSD en Slackware Linux. Zelf doe
ik qua studie iets wat weinig met computers te maken heeft
(filosofie), maar toch gebruik ik BSD veel voor het maken van
essays e.d. Ik probeer wat bij te dragen door de NetBSD Guide
te vertalen, hier en daar correcties te sturen, etc.

Groeten,
Daniel