Subject: Re: NetBSD na IBM Blade HS20
To: Jiri Krejcik <jkgregory@seznam.cz>
From: andrej misovic <ado@imladris.sk>
List: regional-cs
Date: 08/17/2006 15:55:18
ahoj,

myslel som, ci uz to mas niekde na disku,
ale zjavne nie, prepac:)

este teda zostava pokus, skusit to nainstalovat na NAS..
totiz tam je radic, ktory by zda sa mal by podporovany..

aktualne nemam ale volne kapacity, aby som to otestoval..

kazdopadne "offtopic" rada, solaris je na to zelezo
certifikovany, (pripadne aj linux ;)
takze mozno ti to trochu pomoze..

           andrej