Subject: Re: guide - czech translation
To: Jan Pechanec <jp@devnull.cz>
From: rudolf <netbsd@eq.cz>
List: regional-cs
Date: 08/26/2005 23:55:55
Jan Pechanec wrote:
> On Fri, 26 Aug 2005, rudolf wrote:
>
> 	ahoj, jen takova otazka do diskuze - myslis ze to ma cenu?

:)

> 	podle me clovek, ktery ani pasivne neumi tech nekolik malo stovek
> slov ze kterych se podobne manualy vytvari, do NetBSD asi nepujde. A i pokud
> by sel, stoji podobni lide za tu namahu s prekladem?

no, tezko rict. ja myslim, ze takovym lidem hodne pomuzou man stranky.
na tech si tu anglictinu vypilujou. :)

> 	myslim tim, ze clovek, ktery se neni schopen naucit ani elementarni
> zaklady anglickeho jazyky na urovni zakladni skoly, ktere pro cteni manualu
> vetsinou postaci, muze NetBSD spis uskodit - takovy clovek to stejne
> nenainstaluje a akorat pak bude system pomlouvat, coz mu bylo umozneno tim,
> ze dostal cesky navod na instalaci ;-)
>
> 	h.

ale vazne. ja myslim, ze NetBSD by popularizace opravdu pomohla. vidim
okolo sebe par sikovnych lidi a pro ty je automatickou volbou linux. a
to mi prijde skoda. pokud se popularizaci nezvrtne soucasny model a
filozofie vyvoje, tak to bude ok. vic testeru prospeje ;-)

r.