Subject: Re: Nekolik otazek
To: None <regional-cs@netbsd.org>
From: haad <haaaad@gmail.com>
List: regional-cs
Date: 08/23/2005 12:12:56

Michal Koudelka wrote:
> [...]
>
> * Jak dostat do NetBSD javu? Cetl sem cosi o linux emulaci, ale nepodarilo se mi ji nijak nainstalovat. Je to nejak pres pkg_src?
>
> * Na ftp.netbsd.org jsem nasel i386 repository jen pro NetBSD-2.0, pouzivam 2.0.2, pri instalaci balicku dostavam hlasku OS mismatch, ale vse se nainstaluje, zatim sem nenarazil na problem, ale pro jistotu, je to koser? :)
>
> * Umi NetBSD consoli pres framebuffer? Staci VESA.

No zacnem po poriadku

Java sa da dostatat do netbsd takto
v pkgsrc/lang/blackdown-j* treba na to linux emul
ak pouzivas GENERIC kernel tak mas linux emul defaultne zapnutu staci

ti z pkgsrc/emulators/ naistalovat najlepsie suse91 balicky a
  nasledne ti uz linux emul bezi potom treba este naistalovat javu
a malo by to bezat

ale toto je iba jedna moznost

 > * Umi NetBSD consoli pres framebuffer? Staci VESA
mysli si ze hej ale iba na niektorych portoch :) treba skusit google uz
som zabudol ako sa ta option do kernelu vola :)a ci je na i386

>* Lze primountovat xfs oddil?

nie podporovane je ext2/ext3 a dalsie ale reiserfs ani xfs ani jfs
podporovane zatial nie su

- --

You can view or download my public key at
	www.haad.fiitkar.sk/haaaad.asc

Linux is for people who hate windows NetBSD is for people who love UNIX.