Subject: Nekolik otazek
To: None <regional-cs@NetBSD.ORG>
From: Michal Koudelka <mithrandir1984cz@centrum.cz>
List: regional-cs
Date: 08/22/2005 21:33:44
Dobry den,

Kdysi sem si zacal hrat s NetBSD a pak toho nechal kvuli nedostatku casu. Nyni sem se k nemu opet vratil a rad bych znal odpoved na nekolik otazek na ktere sem nevygoogloval jednoznacnou odpoved

* Jak dostat do NetBSD javu? Cetl sem cosi o linux emulaci, ale nepodarilo se mi ji nijak nainstalovat. Je to nejak pres pkg_src?

* Na ftp.netbsd.org jsem nasel i386 repository jen pro NetBSD-2.0, pouzivam 2.0.2, pri instalaci balicku dostavam hlasku OS mismatch, ale vse se nainstaluje, zatim sem nenarazil na problem, ale pro jistotu, je to koser? :)

* Umi NetBSD consoli pres framebuffer? Staci VESA.

* Lze primountovat xfs oddil?

Diky za pomoc

Michal Koudelka