Subject: RE: Ceska klavesnice v NetBSD
To: , <regional-cs@NetBSD.org>
From: =?iso-8859-2?B?QnVyZGEgVG9t4bk=?= <burda@mpo.cz>
List: regional-cs
Date: 06/07/2005 08:37:27
Zdravim Vas !

Resil jsem to pred casem a takto jednoduse (pouhou vyrobou klavesove =
mapy) to
nejde. Polstina je totiz v jadre definovana pouze jako (pro polaky =
nezbytna)
podmnozina ISO8859-2, takze nejsou definovany nektere ceske znaky. Druhy
problem je ze neni definovana mrtva klavesa pro hacek (a souvisejici
mapovani).

Nicmene reseni je celkem trivialni:

[1] doplnit definice v souboru

  /src/sys/dev/wscons/wsksymdef.h

  tak aby obsahovaly vsechny znaky ceske abecedy plus mrtvou klavesu pro
hacek

[2] doplnit definice v souboru

  /src/sys/dev/wscons/wskbdutil.c

  tak aby obsahovaly mapovani nezbytne pro cestinu (napr. "R" + "hacek" =
=3D "R
s hackem")

[3] prelozit jadro

[4] z userlandu znovu prelozit utilitu wsconsctl (nazvy symbolu jsou
automaticky vygenerovany z wskszmdef.h)

  /src/sbin/wsconsctl/

  ze se povedlo snadno overite napr. pomoci "strings wsconsctl"

[5] nyni uz staci vyrobit prislusnou klavesovou mapu (napr. jak =
navrhujete
podle polaku)

S pranim hezkeho dne,
Tomas BURDA