Subject: Re: problem so slovenskou klavesnicou a X
To: Peter Kotrcka <peter.kotrcka@gmail.com>
From: Lubomir Sedlacik <salo@Xtrmntr.org>
List: regional-cs
Date: 05/16/2005 00:00:52
--2CKPe999o93Mtx0C

zdravim,

On Sun, May 15, 2005 at 07:03:17PM +0200, Peter Kotrcka wrote:
> vedel by mi niekto pomoct so slovenskou klavesnicou? Nastavenu mam sk
> qwerty, ale nejdu mi pismena ako =EF, =F2 a podobne, ktore treba sposobom
> makcen (alebo aj dlzen) =3D>  pismeno... pismena s diakritikou v hornom
> rade idu v poriadku. Ako by sa to dalo nastavit? Islo mi to len v
> Knoppixe a Mandraku.

tieto nastavenia pouzivam od XFree86 4.0:

 Section "InputDevice"
         Identifier  "Keyboard0"
         Driver      "keyboard"
         Option      "XkbModel"   "pc105"
         Option      "XkbLayout"  "us,sk_qwerty"
         Option      "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp_led:scroll"
 EndSection

mimochodom, =F2 sa nachadza na klavese v us rozlozeni oznacenej ako \<shift=
nie je potrebna kombinacia s mrtvou klavesou.

--=20
-- Lubomir Sedlacik <salo@{NetBSD,Xtrmntr,silcnet}.org>   --

--2CKPe999o93Mtx0C

--2CKPe999o93Mtx0C--