Subject: Re: drobne postrehy - 2.0rc5 amd64
To: netbsd <netbsd@eq.cz>
From: Pavel Cahyna <pcah8322@artax.karlin.mff.cuni.cz>
List: regional-cs
Date: 12/05/2004 18:54:00
> Vsechny testy konci stejne, fsck pokazde opravuje chyby. Testy delam s
> jednim diskem v systemu. Zkousel jsem po premontovani ro davat pred fsck

Na to premountovani bych se nadale vykaslal, o tom uz vime ze nefunguje
tak jak ma. Zda se ze ani sync po teto operaci nefunguje. Zajimavejsi je
to po tom prebootovani. Muzete prosim poslat disklabel? (vystup prikazu
disklabel wd0).

Taky jsem si vsiml ze nepouzivate softdeps, to rozbaleni musi byt hrozne
pomale, ne? Nemuze to byt tim, ze se ten disk ze sameho seekovani zblazni?

Pavel Cahyna