Subject: Re: drobne postrehy - 2.0rc5 amd64
To: netbsd <netbsd@eq.cz>
From: Pavel Cahyna <pcah8322@artax.karlin.mff.cuni.cz>
List: regional-cs
Date: 12/05/2004 20:48:29

> :-) tak to nevim. Pomale to je, ale da se to vydrzet. Softdeps chci
> zkusit, az bude vsecko v poradku v 'stabilni/BSD-lety_proverene'
> konfiguraci :-)
> Stejne je nebudu moci mit vsude, nechci prijit kvuli vypadku proudu o
> postu (qmail), a tedy potrebuju, aby tohle chodilo za kazde situace dobre.
> Myslite vazne, ze by rozbaleni pkgsrc archivu na defaultnim fs bez
> softdeps melo delat NetBSD problemy? Nebo jste to myslel tak, ze tohle
> by byl problem pro jakykoliv disk? Tohle je novy, ve sve kategorii
> pomerne drahy disk ...

Myslel jsem to tak, ze by to mohlo delat problemy jakemukoli disku. Je to
spis vyraz zoufalstvi - nechce se mi verit ze by byla takovahle chyba
(protoze to by ji asi zaznamenalo vic lidi) a nic jineho me uz nenapadlo.
Je to taky subjektivni pocit z toho hrozneho hrkaveho zvuku, ktery
vydavaji stare IDE disky, kdyz na nich bez softdeps zacnete neco
roztarovavat.

Pavel Cahyna