Subject: Re: drobne postrehy - 2.0rc5 amd64
To: Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>
From: netbsd <netbsd@eq.cz>
List: regional-cs
Date: 12/03/2004 23:57:30
Jaromir Dolecek wrote:
> fsck -f _vzdycky_ provede kompletni fsck filesystemu - od toho
> je ten option. Pokud chcete fsck  provest jen pokud je filesystem
> dirty, tak se to spousti bez -f.

ok, chapu.

23:40:56 root@:~# mount
/dev/wd2a on / type ffs (local)
/dev/wd2e on /var type ffs (local)
/dev/wd2f on /usr type ffs (local)
kernfs on /kern type kernfs (local)
23:41:00 root@:~# mount -o ro /
23:41:06 root@:~# fsck /
** /dev/rwd2a
** File system is clean; not checking
23:41:09 root@:~#

proto jsem dal '-f'. spis mi prislo zvlastni, ze na tom ihned po
opraveni chyb nasel dalsi. vypis bez chyb vypada takhle:

23:45:53 root@:~# fsck -f -y /
** /dev/rwd2a
** File system is already clean
** Last Mounted on /
** Root file system
** Phase 1 - Check Blocks and Sizes
** Phase 2 - Check Pathnames
** Phase 3 - Check Connectivity
** Phase 4 - Check Reference Counts
** Phase 5 - Check Cyl groups
2352 files, 23419 used, 5059667 free (699 frags, 632371 blocks, 0.0%
fragmentation)
23:49:58 root@:~#

tamten predtim ale proste i podruhe neco provadel, takhle nevypadal :-)

> Muzete poslat /etc/fstab?

/dev/wd2a / ffs rw 1 1
/dev/wd2b none swap sw 0 0
/dev/wd2e /var ffs rw 1 2
/dev/wd2f /usr ffs rw 1 2
#/dev/wd2b /tmp mfs rw,-s=525168
kernfs /kern kernfs rw
procfs /proc procfs rw,noauto

to /tmp jsem vykomentoval, kdyz jsem si myslel, ze stoji za temi problemy.

diky,

r.