Subject: Re: drobne postrehy - 2.0rc5 amd64
To: None <regional-cs@NetBSD.org>
From: netbsd <netbsd@eq.cz>
List: regional-cs
Date: 12/03/2004 13:53:39
Pavel Cahyna wrote:
> No to urcite ne, nemate spis vadnou pamet?

Pamet je vybrana podle udaju dodavatele desky - kompatibilni a
doporucena. ECC v biosu jsem nastavoval po vzoru
http://sunsolve.sun.com/data/817/817-5248/html/bios.html, je tedy
povoleno 'Bank Interleave' a zaroven zvolena max. bezpecnost dat (ECC) -
casove udaje u 'drhnuti na pozadi' :-) jsem zvolil presne podle tehle
predlohy ...

Jednou pres noc na tom bezel memtest68 s povolenym ecc, kompletni sada
testu neprobehla uplne (vypnul jsem asi pri 97%), ale zadna chyba.

Ted na tom mam tedy pusteny memtester
(http://www.qcc.ca/~charlesc/software/memtester/). Mate s nim
zkusenosti? Odhalil by chybu, ktera by vedla k tomu poskozovani fs?

r.