Subject: Re: drobne postrehy - 2.0rc5 amd64
To: None <regional-cs@NetBSD.org>
From: netbsd <netbsd@eq.cz>
List: regional-cs
Date: 12/03/2004 02:50:00
netbsd wrote:
> Problem byl asi v mfs filesystemu /tmp (instalacni default), protoze po
> zmene na standard vsecko bezi perfektne.

tak to je asi necim jinym. chtel jsem udelat update na 2-0-RELEASE,
proto jsem stahnul
ftp://ftp.fr.netbsd.org/pub/NetBSD/NetBSD-release-2-0/tar_files/src/* a
rozbalil. nejdriv jsem rozbaloval baliky po jedmon, ale to by trvalo moc
dlouho, takze jsem jedno rozbalovani v pulce prerusil (CTRL-c) a chtel
jsem smazat vznikly adresar src, ze to rozbalim jednim prikazem najednou
vsecko. 'rm -rf' trvalo ale vecne, 'du' take, proto jsem oddil
premontoval ro a spustil 'fsck -f -y'. nasel spoustu chyb. hned jsem ho
na zkousku pustil znovu a zase neco opravoval. je to normalni?

pak jsem rozbaleny adresar src presunul do /usr na jiny oddil, ktery
jsem ale predtim neopravoval fsck, proto nevim, jak na tom byl. 'cvs
update -rnetbsd-2-0-RELEASE' nad tim /usr/src ale vykonalo restart
systemu => poskozeny filesystem na oddile pro /usr.

chtel bych to vsecko vyzkouset na 'stabilnim' vydani, jestli to bude
porad zlobit. nemuze to byt tim, ze disk je sata, wd raptor (10k
otacek), pripojeny na radic 'Silicon Image SATALink 3114'?

nebo nejak nenormalne pouzivam tar a cvs? :-)

r.