Subject: Re: ncurses?
To: None <mus.cz@email.cz>
From: Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>
List: regional-cs
Date: 11/21/2004 16:45:13
mus.cz@email.cz wrote:
> Dobry den,
> Na mac68k sem nainstaloval programy jako je mc,centeriq ...
> a nechovaji se korektne -nezobrazuji se "ramecky" a spoustu dalsich veci..
> U mc nezobrazi vubec nic. Predpokladam ze to vykreslovani ma na "starosti"
> knihovna ncurses. Nainstalovanou mam verzi 5.3 a je to v textovem rezimu
> Jeste me napadlo jestli to nebude tim ze wscons mi jede jenom v monochromu.

Je to na konzoli? Pokud ano, pravdepodobne bude nutne upravit
nastaveni TERM, default je myslim vt100 a to nepodporuje ramecky apod.
Zkusil bych 'export TERM=wsvt25' nebo 'export TERM=wsvt25m'.

Pokud to pomuze tak je treba prislusne modifikovat sloupec 'type'
v /etc/ttys u konzolovych polozek (tj. tech s 'name' ttyE?), tak
aby se nastavil spravy typ terminalu pri nalogovani.  Zmena se
projevi po rebootu, nebo po nakopnuti init pomoci 'pkill -HUP init'
a odlogovani/nalogovani na danem virtualnim terminalu.

Jaromir
--
Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>            http://www.NetBSD.cz/
-=- We should be mindful of the potential goal, but as the Buddhist -=-