Subject: Re: Macintosh LC III a net
To: None <mus.cz@email.cz>
From: Pavel Cahyna <pcah8322@artax.karlin.mff.cuni.cz>
List: regional-cs
Date: 11/02/2004 13:39:28

> routr bezi na GNU/LINUXu , ping a MACa jde  ale z MACa jinam ne a to ani
> pokud propojim  jen Maca a PC(freeBSD)

Melo byt asi ping na MACa... zkuste si na tom routeru nebo na tom PC
pustit tcpdump a pingat z toho MACa a divat se co bude tcpdump vypisovat.

tcpdump -ne -i <jmeno sitovky>

> pokud pouziji arp -an tak mi to vypise MAC adresu sitovky .. tohle
> funguje jak na Mackovi i PC

Ktere sitovky? Melo by to vypsat adresy obou. Zkuste dat ten ping co
nefunguje a pak na MACovi arp -an, zda vypise i MAC adresu sitovky routeru
(nebo proste toho stroje na ktery pingate). Udelejte totez i na tom stroji
na ktery pingate.

Pavel Cahyna