Subject: Re: Macintosh LC III a net
To: , <regional-cs@netbsd.org>
From: None <mus.cz@email.cz>
List: regional-cs
Date: 10/31/2004 16:45:27
> --- P=F9vodn=ED zpr=E1va ---
> Od: Pavel Cahyna <pcah8322@artax.karlin.mff.cuni.cz>
> Datum: 30.10.2004 09:37:04
>=20
>=20
> Mate ten ipfilter povolen (v rc.conf)?
>=20
no mate pravdu nevim co me to napadlo ifilter neni vubec spusten

> Co je na tom routeru za system? Je tam taky BSD (nebo neco na cem je
> tcpdump)? Pokud jo, zkuste tam spustit tcpdump a dat znovu ten ping.

routr bezi na GNU/LINUXu , ping a MACa jde  ale z MACa jinam ne a to ani =
pokud propojim  jen Maca a PC(freeBSD)
 =20
> Taky by mohlo byt zajimave dat na tom Macu prikaz arp -an, a tez zkusit
> IPv6 ping (pokud tedy na te siti je jeste jiny stoj podporujici IPv6):
> ping6 ff02::1%ae0
>=20
pokud pouziji arp -an tak mi to vypise MAC adresu sitovky .. tohle funguj=
e jak na Mackovi i PC

s GW problem urcite (teda snad) neni -normalne to funguje cca 7 mesicu=20

LAMA___
Digit=E1ln=ED sv=ECt =96 levn=EC a hned!
Nejv=FDhodn=ECj=B9=ED on-line n=E1kup digit=E1ln=ED techniky
Super akce:  LCD televize  Gericom 30" (76cm)  za neskute=E8nou cenu 39 9=
90,-
http://www.digitalnisvet.biz