Subject: Re: Macintosh LC III a net
To: None <>
From: Jaromir Dolecek <>
List: regional-cs
Date: 10/30/2004 09:33:37 wrote:
>  no tak v /etc/rc.conf zatim route definovane nemam a ifconfig hlasi toto
>       addres: 00:a0:4b:08:0e:07
>       media: Ethernet manual
>       inet ntmask 0xffffff00 broadcast
>       inet6 fe80::2a0:4bff:fe80:e07%ae0
> jinak defaultroute nastavuji prikazem "route add default"
> v /etc/resolv.conf mam "nameserver"

Tohle je v poradku. Co pouzivate jako GW (tj. ten stroj,
ma spravne nastaveny preklad adres/filtrovani/routovani? Uzitecne by bylo
take udelat traceroute s numerickou adresou na nejakou vnejsi
adresu, napriklad 'traceroute -n' (na - to by
melo ukazat jestli je problem s gw.

Jaromir Dolecek <>
-=- We should be mindful of the potential goal, but as the Buddhist -=-
-=- masters say, ``You may notice during meditation that you        -=-
-=- sometimes levitate or glow.   Do not let this distract you.''   -=-