Subject: Re: Problem z kompilaciou jadra na Macintosh LC II
To: Marek BLasko <bl@mavipet.sk>
From: Lubomir Sedlacik <salo@Xtrmntr.org>
List: regional-cs
Date: 10/18/2004 18:48:23
--lG9v85r552aFjg4G

zdravim,

On Mon, Oct 18, 2004 at 06:13:36PM +0200, Pavel Cahyna wrote:
>=20
> S puvodnim problemem momentalne nepomuzu, ale pokud mate jakykoli
> rychlejsi stroj, tak bych doporucil vytvorit to jadro cross-kompilaci.
> Stahnete si vsechny zdrojaky (krome X) a pouzijte skript build.sh .
> Momentalne si presne nevzpominam jak se to dela ale v tech zdrojacich
> je k tomu nekde dokumentace,  jmenuje se BUILDING nebo BUILDING.mdoc.
> Strucne receno je treba ten skript nechat aby zkompiloval
> cross-kompilator a ostatni nastroje (tusim build.sh tools) a pak aby
> zkompiloval jadro.

v principe staci ako normalny uzivatel (tj. na rychlejsom stroji nie je
potrebne mat prava roota):

 cd /cesta/k/src
 ./build.sh -O ~/obj -T ~/tools.mac68k -U -m mac68k tools
 ./build.sh -O ~/obj -T ~/tools.mac68k -U -m mac68k kernel=3D/cesta/k/MY

bezne tymto sposobom cross-buildujem NetBSD/i386, NetBSD/sparc a
NetBSD/sparc64 na rychlom GNU Linux/i386 ako bezny uzivatel, src/
read-only cez NFS.

ak nemate dalsi stroj k dispozicii, mozte poslat vas konfiguracny subor
do konferencie (pripadne url k nemu) a takyto kernel vam mozem vyrobit.

s pozdravom,

--=20
-- Lubomir Sedlacik <salo@{NetBSD,Xtrmntr,silcnet}.org>   --

--lG9v85r552aFjg4G