Subject: Re: Problem z kompilaciou jadra na Macintosh LC II
To: Marek BLasko <bl@mavipet.sk>
From: Pavel Cahyna <pcah8322@artax.karlin.mff.cuni.cz>
List: regional-cs
Date: 10/18/2004 18:13:36
> Dobri den!
>
> Mozno sa pitam na nieco co uz v konfere bolo ale google mi nepomohol a v
> archyve konferencvie sa mi zle hladalo.
>
> Mam Macintosh LC II z 6Mb RAM  a chcel som si skompilovat nove jadre
> lebo povodne zabera zbitocne moc pamete.
> Vytvoril som si novy konfiguracny subor zalozeny na konfiguraku
> SMALLRAM. zapol emulaciu matematickeho koprocesora a vypol sietovky.
> "configure MY" prejde bez problemov.
> "make depends" skonci z hlaskou:

> rm -f param.c
> cp ../../../../conf/param.c .
> [...]

S puvodnim problemem momentalne nepomuzu, ale pokud mate jakykoli
rychlejsi stroj, tak bych doporucil vytvorit to jadro cross-kompilaci.
Stahnete si vsechny zdrojaky (krome X) a pouzijte skript build.sh .
Momentalne si presne nevzpominam jak se to dela ale v tech zdrojacich je k
tomu nekde dokumentace,  jmenuje se BUILDING nebo BUILDING.mdoc. Strucne
receno je treba ten skript nechat aby zkompiloval cross-kompilator a
ostatni nastroje (tusim build.sh tools) a pak aby zkompiloval jadro.

S pozdravem	Pavel Cahyna