Subject: Problem z kompilaciou jadra na Macintosh LC II
To: None <regional-cs@NetBSD.org>
From: Marek BLasko <bl@mavipet.sk>
List: regional-cs
Date: 10/17/2004 17:46:09
Dobri den!

Mozno sa pitam na nieco co uz v konfere bolo ale google mi nepomohol a v
archyve konferencvie sa mi zle hladalo.

Mam Macintosh LC II z 6Mb RAM  a chcel som si skompilovat nove jadre
lebo povodne zabera zbitocne moc pamete.
Vytvoril som si novy konfiguracny subor zalozeny na konfiguraku
SMALLRAM. zapol emulaciu matematickeho koprocesora a vypol sietovky.
"configure MY" prejde bez problemov.
"make depends" skonci z hlaskou:

rm -f param.c
cp ../../../../conf/param.c .
cat ...(kopa parametrov)... | sh ...(kopa parametrov)... > assym.h.tmp
&& mv -f assym.h.tmp assym.h
awk: cmd. line:8: fatal: cannot open fie `awk' for reading (no such file
or directory)
Errror code 1

Stop.
make: stopped in /sys/arch/mac68k/compile/MY

verzia NETBSD 1.6.2
cisto instalacia z CD pre mac68K platformu (vsetko okrem x* balickou)
syssrc.tgz z ftp.netbsd.org z adresara netbsd1.6.2

ZA pomoc dakujem.

p.s. ak ma niekdo svas osekane jadro iduce na Macintosh LC II v
zakladnej konfiguracii velmi bi my to pomohlo.