Subject: Re: binarni netbsd-release-1-6
To: None <regional-cs@netbsd.org>
From: Pavel Cahyna <pcah8322@artax.karlin.mff.cuni.cz>
List: regional-cs
Date: 07/19/2004 22:05:07
> [...]
> potreba stahnout /usr/src (treba
> http://www.cz.netbsd.org/Documentation/updating.html) a sestavit. chci
> netbsd provozovat na 500MB disku, takze tohle pro me asi nebude. zkousel
> jsem to stahnout pres cvs, ale kdyz uz na disku zbyvalo asi jen 30MB,
> tak jsem to zastavil. kolik mista je jen tak pro zajimavost potreba (na
> zdrojaky a na samotne sestaveni)? tenhle udaj jsem take nikde nevidel.
>
> jestli jsem dobre pochopil, mel bych hledat nekde tady:
> ftp://ftp.cz.netbsd.org/pub/NetBSD/NetBSD-release-1-6/
> ale zda se mi, ze to budou ty zdrojaky, ktere jsou na cvs, binarniho

Ne, jsou k dispozici pravidelne autobuildy 1-6 vetve, hledejte na
ftp://releng.netbsd.org/pub/NetBSD-daily/ .

Mirroruje se to i na net.bsd.cz/pub/NetBSD-daily, ale tu 1-6 vetev tam
nevidim, asi neni misto. Seznam mirroru je na
http://www.cz.netbsd.org/mirrors/#ftp-releng (no, krome ceskeho uz je
tam jen francouzsky, ftp.fr.netbsd.org).

Take je to dobre kdyz chcete zkusit betaverzi 2.0 ci current a nechcete
kompilovat.

> [...]
> nejsou binarne k dispozici - djbware), ale tam jsem to vyresil
> promazanim nepotrebnych adresaru (/usr/pkgsrc/audio, ...). tim jsem to
> doufam nerozbil :-)
>
> kdyz uz jsem v tom, tak jeste jedna otazka. dlouho mi to nebylo jasne,
> az jsem nekde ve foru cetl, ze pkgsrc je jen jedna verze, a to current,
> tedy pro vsechny verze netbsd je jen jedno aktualni vydani pkgsrc:
> ftp://ftp.cz.netbsd.org/pub/NetBSD/NetBSD-current/tar_files/pkgsrc.tar.gz
> je to opravdu tak? mel bych k tomu znat jeste nejake detaily?

Pokud vim tak ano, current verze je pro vsechny verze NetBSD (ostatne
podporuje tolik operacnich systemu, ktere se navzajem lisi vic nez ruzne
verze NetBSD, ze to asi neni takovy problem osetrit). Ovsem z teto verze
se jednou za ctvrt roku oddeluje verze, ktera by mela byt stabilni, tj.
dostavaji se do ni jen zasadni opravy a jinak se nemeni. Aspon jestli to
spravne chapu. Viz
http://www.cz.netbsd.org/Documentation/software/packages.html, sekce
"Latest news". Zda se ze soucasna stabilni vetev je 2004Q1. Bohuzel
nevim, zda se nejak da ziskat zatarovana.

Zdravim	Pavel Cahyna