Subject: binarni netbsd-release-1-6
To: None <regional-cs@netbsd.org>
From: netbsd <netbsd@eq.cz>
List: regional-cs
Date: 07/19/2004 19:46:05
ahoj,

mozna se zeptam spatne, neni jiste, ze do toho vidim uplne dobre.

potreboval bych vedet, jestli jsou nejak k dispozici binarni opravy
zakladniho systemu a jadra (mam 1.6.2). vsude jsem zatim videl, ze je
potreba stahnout /usr/src (treba
http://www.cz.netbsd.org/Documentation/updating.html) a sestavit. chci
netbsd provozovat na 500MB disku, takze tohle pro me asi nebude. zkousel
jsem to stahnout pres cvs, ale kdyz uz na disku zbyvalo asi jen 30MB,
tak jsem to zastavil. kolik mista je jen tak pro zajimavost potreba (na
zdrojaky a na samotne sestaveni)? tenhle udaj jsem take nikde nevidel.

jestli jsem dobre pochopil, mel bych hledat nekde tady:
ftp://ftp.cz.netbsd.org/pub/NetBSD/NetBSD-release-1-6/
ale zda se mi, ze to budou ty zdrojaky, ktere jsou na cvs, binarniho
nic. budu muset pockat na 1.6.3?

podobne problemy mam samozrejme i s pkgsrc (chci pouzivat veci, ktere
nejsou binarne k dispozici - djbware), ale tam jsem to vyresil
promazanim nepotrebnych adresaru (/usr/pkgsrc/audio, ...). tim jsem to
doufam nerozbil :-)

kdyz uz jsem v tom, tak jeste jedna otazka. dlouho mi to nebylo jasne,
az jsem nekde ve foru cetl, ze pkgsrc je jen jedna verze, a to current,
tedy pro vsechny verze netbsd je jen jedno aktualni vydani pkgsrc:
ftp://ftp.cz.netbsd.org/pub/NetBSD/NetBSD-current/tar_files/pkgsrc.tar.gz
je to opravdu tak? mel bych k tomu znat jeste nejake detaily?

dekuju za rady, pripadne odkazy.

r.