Subject: Re: PHP, MySQL
To: Pavel Cahyna <pavel.cahyna@st.ms.mff.cuni.cz>
From: Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>
List: regional-cs
Date: 06/20/2004 19:49:36
Pavel Cahyna wrote:
> Zdravim,
>
> mate prosim nekdo dobre ci spatne zkusenosti s PHP4, MySQL a Apache na
> NetBSD? Muzete to doporucit ci naopak nedoporucit? A s jakou verzi
> NetBSD? Chtel bych to zkusit s 2.0_BETA.
>
> Predem dekuji za kazdou odpoved.
>
> S pozdravem	Pavel Cahyha

Nejnovejsi verze packages MySQL, PHP funguji dobre napriklad s
NetBSD 1.6.2, tedy alespon s Apache 1.3.31 (osobne jsem nezkousel
PHP s Apache 2.0.x).

Jaromir
--
Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>            http://www.NetBSD.cz/
-=- We should be mindful of the potential goal, but as the Buddhist -=-