Subject: RE: financovani vyvoje NetBSD
To: None <regional-cs@NetBSD.org>
From: =?iso-8859-2?Q?Pavel_Arno=B9t?= <Pavel.Arnost@clnet.cz>
List: regional-cs
Date: 05/05/2004 16:38:53
> Zvlaste kdyz sitovy kod z 4.4BSD neni IMHO prilis=20
> kvalitni (netvrdim ze v Linuxu je...).

vzhledem k http://proj.sunet.se/LSR2/ to nebude zas az takova katastrofa
=20
> Ani penize nejsou zarukou, ze se najde nekdo, kdo pozadovane=20
> vlastnosti skutecne implementuje.  Uz nejakou dobu jsou=20
> vypsane odmeny na funkcni 3D akceleraci v XFree86 na NetBSD a=20
> zatim se o ne pokud vim nikdo neprihlasil. To neni jediny=20
> pripad. Zrejme je vyvojaru malo.

kazdy ma svou cenu...a casto by urcite pomohla trocha presvedcovani o =
smysluplnosti daneho ukolu...lide jsou od prirody lini :)
=20
> Myslim, ze kdo se chce vzdat nejakych pozitku, tak muze mene=20
> pracovat (za mene penez) a v usetrenem case si napsat sam to=20
> co chce. Urcite je to minimalne zajimavejsi nez si za to=20
> nekoho platit a treba se mu ziskane zkusenosti budou nekdy hodit.

vetsina lidi neni schopna napsat kod ktery by za neco stal...myslim ze =
pro vetsinu z nas je rozumnejsi venovat trochu penez nekomu kdo veci =
rozumi nez se snazit o vlastni reseni

byl bych rad kdyby kazdy kdo odebira tuto konferenci napsal alespon "ne, =
nejsem ochoten mesicne cokoli prispet" nebo "ano, jsem ochoten mesicne =
prispet x Kc", nic vic nechci...ponizene prosim, vyjadrete se :-)