Subject: Re: heslo
To: dizz <dizz@sitara.info>
From: Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>
List: regional-cs
Date: 03/12/2004 09:31:27
dizz wrote:
> Dobry den,
> Vsem dekuji za rady ,ale na razil sem na dalsi problem (cetl sem i man ,ale
> nic moc sem nepochopil) kdyz si chci vytvorit noveho uzivatele tak mi to napise
> "useradd: Password `Heslo2' is invalid: setting it to `*' "
> Nevim vjakem tvaru mam zadavat heslo aby to "sezral" a nehlasil chybu.

Heslo predavane jako parameter useradd -p musi byt uz zasifrovane.

Napr. pri pouziti blowfish hesla by to bylo misto 'jd'
'$2a$07$iF1qDNDB6fLwKA2uEaaat.thsxWz4rzV/eVKaIQHB6L8dOfNSbXpi'

Jaromir
--
Jaromir Dolecek <jdolecek@NetBSD.org>            http://www.NetBSD.cz/
-=- We should be mindful of the potential goal, but as the Buddhist -=-