Subject: Re: NetBSD
To: dizz <dizz@sitara.info>
From: Pavel Trubl <trubl@katel.cz>
List: regional-cs
Date: 02/28/2004 13:49:23
dizz napsal(a):

>Dobry den,
>Sem v NetBSD novacek a potreboval bych poradit, vim ze na mou otazku je jiste odpoved v nejake oficialni literature bouzel neumim dobre anglicky , a tak bych se chtel zeptat jak se daji packages instalovat tak aby mi to dohledalo zvislosti a pripadne stahlo vse potrebne z netu? existuje na NetBSD kolekce portu jako v FreeBSD?
>
>Dekuji Lukas Musil

Ano, kolekce portu existuje. Muzete si stahnout napr. currnet z
ftp://ftp.netbsd.org/pub/NetBSD/NetBSD-current/tar_files/pkgsrc.tar.gz

Rozbalte to do /usr a v adresari toho co budete instalovat staci napsat
make install.
Aktualizace pkgsrc je nejjednodussi pres CVS. Najdete si v /usr/pkgsrc
to co chcete aktualizovat a spustte prikazem: CVS_RSH=ssh cvs -q update -dP

Doporucuji vam hned nainstalovat security/audit-packages. Vyznam je
jasny uz z nazvu, kratoucky popis pouziti  se vam ukaze po instalaci.

P.