Subject: Re: klavesnice u sparku
To: Jan Senolt <senoltj@centrum.cz>
From: Pavel Cahyna <pcah8322@artax.karlin.mff.cuni.cz>
List: regional-cs
Date: 06/25/2003 09:47:54
> Zkousel sem ruznz nastaveni tzpu terminalu, ale mozna je problem v
> tom, ze ani sh ani csh nepodporuji moznost editace prikazove radky
> (protoze treba v mc mi funguji kurzorove a dalsi klavesi dobre),
> kazdopadne v man k tem shellum sem o tom nic nenasel.

Aha! tak to se mrknete sem
(http://www.netbsd.org/Documentation/misc/#shells), tam je popsano, jak
k tomu ktery shell prinutit. Osobne doporucuji ksh.

Myslim, ze opravdu bude problem v tomhle a ne v typu terminalu - co si
pamatuji, tak kdyz jsem jeste pouzival netbsd/sparc jako Xtermial, tak
jsem takove problemy nemel.

> XFree86
> byly
> >
> Mate pravdu - pokud vim (a jeste verze 1.6 urcite) maji NetBSDcka
> X11R6 a tam tyhle veci nejsou:-( Da se definavat nejaka akce po
> stisku klavesy i tak (treba to zminovane exec xlock)??

Urcite to budou umet nektere windowmanagery, minimalne fvwm2. Myslim, ze
by k temuz mel slouzit program xbindkeys, ktery je v pkgsrc. To se ale
poustim na tenky led veci, ktere jsem nikdy nezkousel...

Zdravim	Pavel Cahyna