Subject: Re: klavesnice u sparku
To: None <regional-cs@netbsd.org>
From: Pavel Cahyna <pcah8322@artax.karlin.mff.cuni.cz>
List: regional-cs
Date: 06/23/2003 19:31:55
Dobry den,

> to je zalezitost termcap-u, treba si zvolit vhodny $TERM.  ja osobne
> pouzivam vsade TERM=screen, ktory mi nerobi problemy s castym logovanim
> sa na rozne operacne systemy a aplikaciami, ktore zvyknem pouzivat
> vzdialene a lokalne.  mozete skusit TERM=rxvt, ansi, sun pripadne
> xterm-sun.

Da se to podle me i jinak - pres Xresources - da se specifikovat, jaka
escape sekvence se posle, kdyz stisknete danou klavesu. (Byt jsem to
osobne jeste nezkousel.)

Taky se da premapovat klavesnice pres xmodmap ci pres xkb (pokud X11
podporuji XKB, viz nize.)

> xev(1), xmodmap(1), pripadne sa pozrite na konfiguraciu Xkb v
> XF86Config.  (ja som si zvykol pouzivat Help event ako "exec xlock")

Ja jsem naposledy pouzival NetBSD 1.5 na SPARCstation SLC a tam XFree86
(a tudiz ani XF86Config, a myslim ze ani XKB extension) nebyly - byly
tam tusim originalni X11R6. Opravdi uz netbsd/sparc poziva XFree86?
Pokud ano, tak na jakych strojich/grafarnach?

zdravim	Pavel Cahyna