Subject: Re: klavesnice u sparku
To: Jan Senolt <senoltj@centrum.cz>
From: Lubomir Sedlacik <salo@Xtrmntr.org>
List: regional-cs
Date: 06/23/2003 12:51:32
--yPSgZSQ6mfPWgZ9n

zdravim,

On Mon, Jun 23, 2003 at 11:21:53AM +0200, Jan Senolt wrote:

> mam starsi SPARCstationu s NetBSD 1.6 a zajimalo by me,jak to umoznit
> editaci v shellu v xtermu nebo rxvt. Normalne jde jen psat a mazat
> posledni znak, ja bych rad i kurzorovy klavesy.

to je zalezitost termcap-u, treba si zvolit vhodny $TERM.  ja osobne
pouzivam vsade TERM=3Dscreen, ktory mi nerobi problemy s castym logovanim
sa na rozne operacne systemy a aplikaciami, ktore zvyknem pouzivat
vzdialene a lokalne.  mozete skusit TERM=3Drxvt, ansi, sun pripadne
xterm-sun.

> Taky by me zajimalo jestli se daji nejak pouzit specialni klavesy na
> klavesnici Type 5 (Copy,Undo,Stop,Cut,Help,Again,Props atd) nejkym
> podobnym zpusobem jako v Solarisu.

xev(1), xmodmap(1), pripadne sa pozrite na konfiguraciu Xkb v
XF86Config.  (ja som si zvykol pouzivat Help event ako "exec xlock")

s pozdravom,

--=20
-- Lubomir Sedlacik <salo@Xtrmntr.org>                   --
--                  <salo@silcnet.org>                   --