Subject: [in Polish] ToasterDay 2003 / Lubin
To: None <regional-pl@netbsd.org>
From: Dawid Szymanski <dawszy@arhea.pl>
List: netbsd-users
Date: 11/10/2003 21:22:35
Witam!

http://toasterday.netbsd.pl/

Jak widac po wpisach wiekszosc osob woli spotkac sie w Lubinie.
Tak jak wiec proponowalem impreza odbedzie sie w Lubinie.

Termin: 2003-10-15 - 2003-10-16
Miejsce: Lubin / woj. dolnoslaskie

Ze wzgledu na ilosc osob, ktore sie zglosily doszedlem do wniosku, ze
konferencja nie bedzie dobrym pomyslem. Rownie dobrze i nawet chyba
lepiej w tak malym gronie wymienic sie doswiadczeniami orzy piwie;)

Poniewaz chcialbym zarezerwowaz miejsce w pub'ie, bardzo prosze
wszystkich, ktorzy sa pewni, ze przyjada o wyslanie mi e-mail'a
prywatnie <dawszy@arhea.pl>.

Jesli chodzi o informacje co do hotelu (jesli zamierzamy bawic sie
2 dni) prosze o kontakt z Ymarg'iem na #NetBSD.PL (IRCnet).

Pozostale informacje bezposrednio u mnie;)

Moj numer to 609626895 i bardzo prosze nie abusowac;)

Czekam na zgloszenia.

VY 73,

--
Dawid Szymański aka SQ6EMM