Subject: Re: [netbsd-docs-se] Please review 1.6 Release Announcement translation
To: Mattias Karlsson <keihan@sergei.cc>
From: Andreas =?iso-8859-1?B?S+Ro5HJp?= <ak@freeshell.org>
List: netbsd-docs-se
Date: 09/09/2002 09:52:29
Jo, jag s=E5g det (meddelandet om =F6vers=E4ttningen) och jag t=E4nkte
kolla det i kv=E4ll (Nya Zeel=E4ndsk tid).

Tr=E5kigt att h=F6ra om varslen.  Jag hoppas att det inte p=E5verkar
dig alltf=F6r negativt.

Sj=E4lv kanske jag snart flyttar till M=FCnchen.  Vi f=E5r se.

Jag skickar diffar inom 12 timmar.

Ha det,
Andreas