Subject: Re: [Fwd: [netbsd-docs-se] [he@netbsd.org: Draft 1.5.3 announcement]]
To: Mattias Karlsson <keihan@sergei.cc>
From: =?iso-8859-1?Q?Andreas_K=E4h=E4ri?= <ak@freeshell.org>
List: netbsd-docs-se
Date: 07/09/2002 11:48:32
Hej!  Aj, aj.  Jag var sjuk ig=E5r och m=E5ste jobba ikapp nu.  Jag
ska ta en titt p=E5 det om jag hinner, men jag kan inte lova att
jag g=F6r det, antagligen inte faktiskt...  Dessutom =E4r mina
kv=E4llar denna vecka fullt bokade med middagar hos v=E4nner och
bekanta (vi firar midvinter h=E4r f=F6r tillf=E4llet), s=E5 resterande
sidor under Goals m=E5ste v=E4nta tills i n=E4sta vecka.

Det skulle vara fint om n=E5gon annan skulle kunna hoppa fram och
fixa pressmeddelandet...

Andreas