Subject: Re: [netbsd-docs-se] htdocs/se/Releases/formal.html
To: =?ISO-8859-1?Q?Andreas_K=E4h=E4ri?= <ak@freeshell.org>
From: Mattias Karlsson <keihan@sergei.cc>
List: netbsd-docs-se
Date: 07/04/2002 17:00:45
Andreas K=E4h=E4ri wrote:
> G=F3=F0an daginn,

Whaaa?

> H=E4r kommer formal.html fr=E5n htdocs/se/Releases

Kanon, den =E4r upplagd, fixade n=E5gra l=E4nkar och en missad </ul>

> Jag kommer att h=E5lla min privata kopia av NetBSD-1.6.list
> uppdaterad, men ser ingen st=F6rre vits med att skicka den f=F6r
> varje lite pytte-=E4ndring.

Det var nylen en f=F6r=E4ndring i den, 1.5 =E4r den senaste versionen.
Men =E4r nog likabra att v=E4nta ett tag till om (n=E4r) fler kommer...

> Mattias, om du r=F6r den, skicka mig en diff, annars tror jag inte
> det =E4r n=E5gon id=E9 att plocka in den i CVS f=F6rr=E4nn 1) ett stort
> antal =E4ndringar gjorts, eller 2) 1.6 sl=E4ppts.  F=F6rresten, gjorde

Will do :)

> du n=E5gonsin en commit p=E5 den s=E5 att den hamnade p=E5 revision 1.5=
?
> Jag ser den inte i CVS...

Jod=E5, den finns d=E4r=20
http://www.netbsd.org/se/Releases/formal-1.6/NetBSD-1.6.html

> Ska f=F6rs=F6ka bli klar med en eller ett par av de resterande
> filerna i htdocs/se/Goals/ under slutet av veckan.

L=E5ter mycket bra!  Jag har inte haft s=E5 mycket tid att =F6vers=E4tta =
den
senaste tiden, hoppas det blir lite tid =F6ver dock, s=E5 jag kan mecka l=
ite.

> Jag har inte anm=E4lt mig till www-changes, det skulle bli alltf=F6r
> mycket e-post (det r=E4cker med ett antal netbsd-listor plus
> bugtraq).  Jag kollar arkivet d=E5 och d=E5 i st=E4llet.

Okej :=3D)

// Mattias

--=20
Mattias Karlsson